18 Temmuz 2015 Cumartesi

Siyah Nokta Bakımı | Neutrogena Visibly Clear - Siyah Nokta Temizleme Toniği

Herkese merhaba!

Bildiğiniz üzre bir yılı aşkın süredir Instagram üzerinden (WakeupThenMakeup) cilt bakımı ve makyaj ürünleri hakkında olumlu ve olumsuz deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum.

Bir süredir paylaşımları blog'a da taşıyarak daha geniş bir kitleye hitab etmeyi hedefliyordum ancak bir çevirmen olarak son aylarda bilgisayar başında öylesine yoğun çalıştım ki Haziran ayından beri kendimi bilgisayardan uzak tutup yazın tadını çıkarmak istedim. O stresi üzerimden attıktan sonra yeni bir bilgisayar aldım ve hobilerime yoğunlaştım :)

İlk blog paylaşımımı ise son zamanlarda denediğim ve bugün de Instagram'ımdan düşüncelerimi paylaştığım Neutrogena markasının Visibly Clear serisinden Siyah Nokta Temizleme Toniği hakkında yapmak istedim.


Öncelikle kısacak siyah noktalar hakkında konuşalım diyorum. 


Nedir bu siyah noktalar? Nasıl oluşuyor? Nasıl kurtulacağız?

Cildimizin üzerinde farklı bölgelerde değişiklik ve boyut açısından da çeşitlilik gösteren minik gözenekler vardır. Genetik ve yanlış ya da bilinçsiz cilt bakımı gibi nedenlerle boyutlarında büyüme olabilir. Makyaj yapmış ya da yapmamış olalım, gün içerisinde cildimize kirli hava ve ter yapışır ve iyice arındırılmadığında bu gözeneklere yerleşerek kalır. Bu minik çukur gözenekler dolduğunda da siyah/gri bazen de beyaz noktacıklar, kabarcıklar oluşur. Siyah noktalar da en son rastlanılan sonuçtur. Genelde burun, dudak kenarları ve çene bölgesine yerleşmeye yatkınlık gösterirler çünkü buraları gün içerisinde en çok yağlanan kısımlardır. Burada beslenerek büyürler (ben böyle yaratıkmışçasına betimliyorum aman sakın korkmayın :)   ).



Neutrogena | Siyah Nokta Temizleme Toniği

Aslında çok da siyah noktaya sahip olduğum söylenemez fakat bölge bölge gözenekleri iri olan biri olduğumdan cildimi her daim iyice temizlemek ve bu gözeneklere dolacak kirlerden arındırmak durumundayım.

Ürünü sabah akşam düzenli kullanıyorsunuz. Özellikle siyah nokta temizleme işlemi yapıyorsanız ardından bu ürün ile temizleyebilirsiniz. Kullandıktan sonra cildinizde bir matlık ve pürüzsüzlük oluşuyor, bu hissi sevdim.

Fakat alkollü olduğu için kokusu biraz keskin. Benim cildim kuru ve hassas olduğundan genelde bu tür alkollü tonikleri pek sık tercih etmiyorum. Genel olarak alkollü ürünler de zaten cildimi daha da kurutuyor. Ancak içeriğinde hiç alkol barındırmayan ürünler de bana temizleme ve tonikleme hissini vermiyor, cildimde iyi ya da kötü bir etki yaratmıyor, nötr bir şekilde cildimin olağan halini devam ettiriyor.

Bu toniği kullanalı yaklaşık iki hafta oldu ve henüz bir reaksiyon ya da kurutma etkisi yaratmadı. Tabii bunda kişinin tonikleme işlemi ardından cildini nemlendirme aşamasının ve kullandığı diğer destek ürünlerin de etkisi var. %100 iyileşme yönünde bir etki yaratmadı fakat cildimi pürüzsüzleştirdi ve tahriş etmedi. 

Fiyatı: 12 TL



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder