27 Temmuz 2015 Pazartesi

Sephora | Gözenek Sıkılaştırıcı Serum



Sephora | Gözenek Sıkılaştırıcı Serum


Bir süre önce #Sephora indiriminden bu gözenek sıkılaştırıcı serum ile bir aydınlatıcı serum almıştım.

Her ikisini de bir süredir kullanıyor, hiçbir aksatma yapmadan düzenli olarak cildime uyguluyorum. Artık ürünle ilgili yorumlarımı paylaşacak aşamaya geldiğimi düşünüyorum.

Aydınlatıcı serumdan (onu da ayrı olarak ilerleyen zamanlarda paylaşacağım) her ne kadar memnun kaldıysam, bu gözenek sıkılaştırıcı serumdan da o kadar memnun kalmadım. Gözenekleri tamamen ortadan kaldırmak mümkün olmasa da boyutlarını küçültebilmek bazı ürünler ile mümkün olabiliyor. Fakat bu serum o ürünlerden biri değil.

Cildimi kötüleştirdiğini söyleyemem, zaten herhangi bir sivilcedir, hassasiyettir, reaksiyondur yaratmadı. Ama cildimin olağan durumunu da iyi yönde etkilemedi. Dolayısıyla benim için nötr sonuç verdi.



Ürün popüler deyimiyle tam bir #şekillişukullu ambalaja sahip. Ucu açmak ve kapatmak için döndürüyorsunuz, başında kendi aplikatörü var. Onun ucunda da minik pamuğumsu bir ponpon. Tüpün içerisindeki sıvıyı bu ponpon üzerinden cildinize uyguluyorsunuz. Yumuşak güzel bir his. Paketten 2 adet ponpon çıkması da kirlendiğinde ponponu değiştirebilme seçeneği yaratıyor. Fakat ben de herkes gibi nasıl ki kullandığım bir makyaj temizleme mendilini, efendime söyleyeyim, kare pamuğu bir kez kullandıktan sonra çöpe atıp bir kez daha kullanmıyorsam, bu serumun ponponunu da bir kez cildime uyguladıktan sonra atasım geliyor. Her ne kadar makyajımın kabasını bebe şampuanıyla yıkayıp, üzerine makyaj temizleme sularıyla silip, ardından tonikle son kalıntıları alıp, sonra bu serumu uygulasam da bu ponpon olayı yine hijyenik gelmiyor, gene hijyenik gelmiyor.

Baştan tester ya da açık bir ürünü inceleme şansım olsaydı, ambalajı görerek alıp almamaya karar verebilirdim fakat maalesef karton kutu ile satıldığından aplikatörü görme imkanım olmadı. Fiyatı indirim zamanında 20 TL idi.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder