21 Temmuz 2015 Salı

Cilt Bakımı: Organique Duş Jeli & Şekerli Vücut Peelingi | Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Peeling Jel


Misket/limon kokulu ürünleri çok seviyorum! Özellikle bu kokular yaza çok yakışıyor. Vücudum için Organique'in şekerli vücut peelingini ve duş jelini kullanıyorum. Cildim hassas olduğundan genelde partiküllü, iri tanecikli ürünlerin cildimi çizmesinden şikayetçiyimdir ancak Organique'in bu ürünleri böyle bir reaksiyon yaratarak cildimi tahriş etmedi; aksine yumuşak ve nemli, pürüzsüz bir his bıraktı. Zaten Organique markasının adı üzerinde organik içeriğe sahip ürünler ürettiğini söylememe gerek yok. Aynı zamanda cilt ve saç ürünlerini de çok başarılı buluyorum. Bilhassa da maskelerini.



Organique Duş Jeli


Organique duş jelinin pompalı oluşu ürünü oldukça pratik kılıyor fakat pompa atımları çok minik olduğundan uygularken ürünü yeteri kadar elinize alabilmek için biraz vakit harcamanız gerekebilir. Kokusu çok ferahlı ancak kalıcılığı bende yaklaşık bir saat kadar oldu. Ayrıca biraz akışkan bir yapısı var, elinizden kolayca akıp gittiğinde hızlı ürün kaybına yol açabilir ama genel olarak memnunum.


Fiyatı: (250 )Organique'in resmî sitesinde güncel indirim ile 38'den 19 ₺'ye indiği gözüküyor.


Organique Şekerli Vücut Peelingi


Yine aynı markanın şekerli vücut peeling'ine ise söz yok! Arındırılmış hissi vermesinin yanı sıra kokusu duş jeline nazaran çok daha kalıcı. Cildim hassas olmasına rağmen içerdiği sert şeker taneleri cildimi kazırcasına çizmedi. Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.





Fiyatı: (200 ml) Organique'in resmî sitesinde 59 ₺ ; ancak güncel indirim ile 29'a kadar indiği gözüküyor.





Neutrogena: Visibly Clear Pore & Shine Peeling Jel



Misket limon ve mandalina içeren Neutrogena Visibly Clear serisinden Pore & Shine (Gözenek &Parlama) peeling jelinin ciltteki parlamayı azalttığı ve gözenekleri sıkılaştırdığı iddia ediliyor.

Günde bir kere ıslak cildinize uygulayıp duruluyorsunuz. Tercihen gece makyajınızı temizledikten sonra kullanmanızı öneririm. Ayrıca içinde minik tanecikler bulunduğu için hassas ciltlerin ılık su ile uygulamalı ki cildinizi çizmesin. Kokusu muazzam kesinlikle bayıldım. Cildimde parlama yaşamadığım için ilk başta iyice kurutmasından korktum ancak böyle bir durum olmadı. Yine de yüzümde çok sık ve uzun dönem kullanmamaya özen göstererek genelde duşta kullanıyorum. Burun ve çene bölgesini iyi arındırıyor. Ayrıca paraben, silikon vs. içermiyor. Ancak bittiğinde tekrar satın almayı düşünmüyorum. 

Fiyatı: Hatırladığım kadarıyla 15 ₺ civarıydı.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder